Vragen ouders/ verzorgers
Ik kan niet inloggen in het ouderaccount van Magister, wat gaat er mis?
Wanneer u niet meer in kunt loggen in het ouderaccount dan is er drie keer ingelogd met het verkeerde wachtwoord. Magister wordt dan automatisch geblokkeerd om misbruik te voorkomen. U kunt contact opnemen met de baliemedewerker van school, deze kan de blokkade er voor u afhalen.
Is uw kind 18 jaar geworden? In dat geval dient uw kind u toestemming te geven voor inzage in Magister. Dit is wettelijk zo vastgelegd. Uw kind kan in zijn/ haar eigen Magisteromgeving u toestemming verlenen.
Wanneer mijn kind ziek is kan ik dit dan telefonisch of via de mail doorgeven?
U dient uw kind ziek of absent te melden via één van de formulieren onder 'Verlof en verzuim' op onze website. Hier vindt u ook meer informatie over het aanvragen van verlof.
Hoe kan ik een wijziging doorgeven betreffende de gegevens van mij en/ of mijn kind?
Wanneer u bijvoorbeeld verhuist, een nieuw mailadres of gewijzigde EHBO-gegevens heeft kunt u dit doorgeven door een mail te sturen aan
info-helder@parmantscholen.nl . De administratie zal uw verzoek dan op korte termijn verwerken in het systeem.
Ik heb een vraag aan de financiële afdeling, met wie kan ik contact opnemen?
Voor financiële zaken kunt u contact opnemen met de financiële administratie van Parmant Scholen. Het telefoonnummer is 040 - 211 60 90. Vraagt u naar afdeling financiën.